Szczegółowe porównanie i test JLab Audio JBuddies Studio Kids i JVC HA F14 Gumy phones. Porównaj design, cechy dźwięku, funkcje i inne ważne specyfikacje, aby łatwo znaleźć odpowiednie słuchawki dla siebie. Naszym celem jest pomoc w odkryciu różnic między produktami i znalezieniu słuchawek, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.
KONSTRUKCJA I WYMIARY | JLab Audio JBuddies Studio Kids | JVC HA F14 Gumy phones |
---|
Typ produktu | Słuchawki - Bluetooth - bezprzewodowe, przewodowe - jack 3,5 mm | Słuchawki - przewodowe - jack 3,5 mm | |
---|---|---|---|
Waga | - | 17.1 g | |
Kolor | Niebieski, grafitowy | Brzoskwiniowy róż | |
Design | Dzieci | - | |
Polecane użycie | Elektronika przenośna | Elektronika przenośna |
JAKOŚĆ DŹWIĘKU | JLab Audio JBuddies Studio Kids | JVC HA F14 Gumy phones |
---|
Forma słuchawek | - | Ear-bud | |
---|---|---|---|
Regulowana opaska | Tak | - | |
Składane | Tak | - | JLab Audio JBuddies Studio Kids można złożyć. |
Technologia łączności | Bezprzewodowy, przewodowy | Przewodowy | |
Technologia bezprzewodowa | Bluetooth | - | |
Tryb wyjścia dźwięku | Stereo | Stereo | |
Charakterystyka częstotliwościowa | - | 16 - 20000 Hz | |
Maksymalna moc wejściowa | - | 200 mW | |
Maks. ciśnienie akustyczne | 85 dB | - | |
Membran | - | 13.5 mm | |
Ilość jednocześnie podłączonych urządzeń (Multipoint) | - | Neodymowe |
KABLE | JLab Audio JBuddies Studio Kids | JVC HA F14 Gumy phones |
---|
Typ kabla | Kabel do słuchawek | Kabel słuchawkowy - 1 m | |
---|---|---|---|
Długość kabla | - | 1 m | |
Powlekana złączka | - | Nikiel |
BATERIA I ŁADOWANIE | JLab Audio JBuddies Studio Kids | JVC HA F14 Gumy phones |
---|
Typ baterii | Bateria słuchawkowa - ładowalna | - | |
---|---|---|---|
Żywotność baterii | 24 godzin | - |
ZŁĄCZA | JLab Audio JBuddies Studio Kids | JVC HA F14 Gumy phones |
---|
Typ złącza | Słuchawki (mini-phone stereo 3,5 mm) | Słuchawki (mini-phone stereo 3,5 mm) |
---|
INNE | JLab Audio JBuddies Studio Kids | JVC HA F14 Gumy phones |
---|
Serwis i wsparcie | Ograniczona gwarancja - 2 lata | - |
---|